PROMOSI PEMBELIAN BAJA HIDROPONIK ONLINE ❗❗❗

Hidroponik adalah kaedah bertanam tanpa guna tanah, dan larutan air baja menjadi sumber untuk tumbesaran pokok.

Apa kelebihan baja hidroponik?
1. Lengkap dengan nutrien untuk pokok sayuran berdaun dan sayuran berbuah, kita hanya larutkan baja (ikut sukatan yang diberi), dah siap untuk diguna. Sangat-sangat mudah.

2. Sembur pokok menggunakan baja hidroponik, daun jadi lebar dan sihat. Takdelah sakit kepala fikir masalah daun kuning dan tak sihat ?.

3. Kadang² kita tak sempat nak siram pokok kerana sibuk bekerja, jangan risau. Konsep hidroponik ni, kita tak perlu siram pokok setiap hari pun. Jimat masa kan? ?.

Boleh DIY pasu hidroponik guna botol-botol terpakai. Rujuk tutorial: https://bit.ly/2QALjnk

Dah tengok video tadi?

Ok. Percaya atau tidak, baja hidroponik RM16 ini boleh buat sehingga 400 unit hidroponik botol (air mineral 500ml) ?. Ini betul-betul, bukan cobaan. 400 botol! 400 botol!

Kos postage macam mana? Postage PERCUMA! Harga promosi betul² murah ini valid dari 2-1-2020 sehingga 2-2-2020 sahaja yer.

Jangan teragak-agak untuk miliki baja hidroponik sekarang ?.